W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną i rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19.
W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną i rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 oraz aktualnymi apelami i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia informujemy, iż w dniu 13 marca 2020 roku Zarząd HTS POLSKA Sp. z o.o. Sp. k. podjął decyzję o znaczącym ograniczeniu bezpośredniej obsługi Klientów w siedzibie Hurtowni HTS.
Informujemy, że OD DNIA 16 MARCA br. aż do odwołania Hurtownia HTS OGRANICZA PRZYJMOWANIE KLIENTÓW w dziale handlowym.
W tych dniach zamówienia i zapytania przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem e-mail lub telefonicznie. Wyjątkowo, w sprawach pilnych i niecierpiących zwłoki, ale tylko po uprzednim kontakcie telefonicznym z doradcą techniczno-handlowym, istnieje możliwość osobistego stawiennictwa.
Towar będzie wydawany z magazynu tylko po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym złożeniu zamówienia i potwierdzeniu jego dostępności u handlowca.
W miarę możliwości prosimy o informację telefoniczną, że w danym dniu wybieracie się Państwo po odbiór towaru. Pozwoli to nam lepiej zorganizować pracę w tym trudnym czasie.
W tych dniach Nie przyjmujemy płatności gotówką.
Jednocześnie informujemy, że pracujemy w godzinach 8-16, dostawy realizowane są według wcześniejszych harmonogramów, a w firmie wprowadzone są procedury zgodne z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia.
Zaistniała sytuacja i jej dynamiczny rozwój jest dla nas wszystkich dużym wyzwaniem, jednak bezpieczeństwo i zdrowie naszych pracowników jest dla nas najważniejszym priorytetem. Wierzymy, że w obecnej sytuacji wszyscy Państwo podejdziecie do tego komunikatu ze zrozumieniem i będziemy mogli spotkać się ponownie już wkrótce.
Zarząd HTS POLSKA
Pobierz komunikat dla Klientów HTS w PDF tutaj >>>