Jak pracujemy w tym trudnym czasie?
Drodzy Klienci,
w związku z obecną trudną sytuacją, w jakiej wszyscy się znaleźliśmy, chcemy Państwa poinformować, że nasze operacje logistyczne przebiegają dotychczas bez zakłóceń. Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji pracując w ograniczonym składzie na miejscu w biurze oraz w trybie pracy zdalnej. Kontakt z nami możliwy jest za pośrednictwem dotychczasowych numerów telefonów oraz adresów skrzynek pocztowych. Ograniczony może być jedynie kontakt za pośrednictwem telefonów stacjonarnych, gdyż nie każdy z nas pracuje przy swoim biurku.
Monitorujemy na bieżąco obecną sytuację w kraju i na świecie, dostosowujemy nasze wewnętrzne procedury do ogólnokrajowych zaleceń, aby zminimalizować ryzyka nie przerywając jednocześnie procesów sprzedażowych i logistycznych. Szczególny nacisk kładziemy obecnie na ciągłość dostaw, zabezpieczając dostępność towaru dla Państwa w naszym magazynie.
Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zminimalizować negatywne skutki kryzysu i zapewnić dalsze funkcjonowanie naszej i Państwa firm. Utrzymanie ciągłości operacyjnej, realizacji zamówień oraz zachowanie standardów obsługi przy zachowaniu procedur bezpieczeństwa jest naszym priorytetem.
Tymczasem życzymy Państwu dużo zdrowia w tym bardzo nietypowym czasie i pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Z wyrazami szacunku,
Zarząd HTS POLSKA